"Hemma på min gata i staaan..."

Uppdaterar mig litegrann då och då på Motala tidnings hemsida. Måste ju hålla koll på vad som händer där hemma. Och precis nu möts jag av denna artikel:

Äggkastning på Prinsgatan
MOTALA. Strax efter midnatt fick en kvinna på Prinsgatan en obehaglig överraskning. Någon kastade då två ägg på hennes fönster. Kvinnan kunde dock inte se någon utanför när hon tittade ut.


Någon som har roat sig lite och jag är så nyfiken på vilket fönster det kan ha varit. Inte mammas hoppas jag.

Annars så har det varit en riktigt dålig dag på jobbet.. Men 30kr i dricks i alla fall, det är ju ändå något. Dricksen brukar ju ligga på en sisådär noll kr per dag, så jag ska minsann inte klaga. Men jag var ruskigt trött och smet faktiskt ifrån en halvtimma tidigare!

Och ikväll har jag hittat ett nytt beroende. Tradera. Jag har budat på så galet mycket grejer att jag hoppas att jag inte kammar hem en fjärdedel av sakerna ens! Hu, men det är ju så roligt. Lite armband hit och lite klänningar dit liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0