'I'll be free, I'll be free, I'll come home to my country'

Puh, nu är jag ledig till på söndag! Gudars vad skönt. Bruce Springsteen har varit i Oslo och spelat, så hotellet har varit fullbokat i tre dagar. Fasligt mycket att göra. Lagom roligt också att ingen checkar ut förrns klockan 10 och jag börjar 8. Jag vandrade av och an, fanns liksom inte mycket annat att hitta på.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra under morgondagen. Sova länge och sola om vädret tillåter, i alla fall.
Köpte mig en uuursnygg weekendbag i måndags så nu får jag leva på vatten och bröd. Haha. Nej vars, den var faktiskt billig. Det var rea. Me like.
Förresten så är det tre veckor kvar tills jag åker hem! Tiden har gått fort och även fast jag har hemlängtan nu så kommer jag längta tillbaka hit när jag kommer hem. Men vi får väl se vad hösten har att bjuda på.

Har hittat två nya (gamla) favoritlåtar. Båda heter 500 miles! Vad är oddsen för det? Den ena är med The Proclaimers (Filip-och-Fredrik-High-chaparallåten) och den andra med The Hooters.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt med ledighet!

2008-07-09 @ 21:27:28
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: lina

Vad skickade du för länk ?

Det kom inte upp en film utan masser..

2008-07-10 @ 12:51:19
URL: http://linalindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0