'It will never last'

Jobbat i två dagar, ledig i tre dagar. Hihi. Om inte Ana ringer och vill att jag jobbar. Då gör jag ju det. Skulle ha vart ledig idag, men vet att chefen kan ringa mig ifall det skulle behövas. Har dock bara hänt en gång tidigare.
Men på något sätt kände jag på mig att hon skulle ringa idag.. Vaknade vid 7, tittade på klockan och tänkte "Nej, hon ringer nog inte." Somnade om, drömde att jag sa till mamma att jag bara skulle jobba ifall Ana ringde, och precis då vaknar jag av att telefonen ringde! Ana ville att jag skulle jobba.
Vadå sjätte sinne?

Men nu ska jag snart krypa till kojs. Förresten så kommer nog mamma på besök snart! Å, jag skulle faktiskt behöva lite sällskap just nu. På torsdag är det två veckor tills jag åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0