Knappt en vecka kvar..

Haft en heltrevlig kväll med mormor och Christer! Vi gick en liten promenad genom stan och sen ner mot hamnen. Tyvärr hade de hamnat på fel hotell, men jag visade dem vart jag jobbar. Vi satte oss och åt på en fin restaurang vid Aker brygge. Jag åt kyckling, vad längesen det var jag åt kyckling! Gott som bara den var det!

Hotellet de bodde på var extremt mycket lyxigare än mitt! Receptionsdisken var säkert över 10 meter lång! De hade jättefina glashissar och till och med rulltrappa! Samma kedja som mitt hotell, men en helt annan klass.

Mamma var gullig och hade packat en väska med en massa gott till mig som hon skickat med. Snaskar på lite godis nu hihi.


Har grämt mig lite över att jag hittills vart ledig hälften av tiden som jag har vart här. Har helt enkelt inte funnits så mycket jobb. Men min sista vecka nu ser ut att bli en helvetesvecka..
Jobbade då igår och var ledig idag. Ska jobba imorgon, först från 8 till 15 sen från 16 till 20. Skulle vart ledig på torsdag, men jobbar då också, från 16 till 20. Jobbar sedan fredag, lördag, söndag och måndag från 8 till 17! Men men, nu kör jag gärnet sista tiden!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

MUMS

2008-08-18 @ 11:54:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0