'Some day soon'

Det har varit jättefint väder idag! Solat och promenerat har jag gjort. Inte spenderat ett öre, duktigt va?
Skuttade upp på takterrassen vid halv 11 och låg där ett par timmar i solen. Lite tidningar och en bok hade jag att roa mig med. Sedan blev det promenad, såg på min karta att det fanns en medeltidspark, så jag vart nyfiken. När jag väl kom dit insåg jag att det inte var speciellt mycket att se. Några stenar som tydligen varit ett slott och.. inget mer.


Den här synen fick jag när jag gick till jobbet i ösregnet i måndags. Det var en riktig ovädersnatt.


Jag idag, när jag tog en liten promenad


Spanat på mysiga båtar


Utrota bananflugorna! Haha


Hittade en strand mitt i Oslo! Perfekt ju, bara att ta med sig bikinin och picknickkorgen!


Trodde jag. Vattnet var så skitigt att man inte fick bada där.


Inte ens radiostyrda båtar fick bada där.


Här har vi Medeltidsparken


Och dagens mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0