Datorn följer med till Oslo

Japp, jag vill ju kunna uppdatera ifrån Norge, så att alla vet hur jag har det:)

Min låtsasmormor är så himla snäll, hon håller på att sy ett litet förvaringsskydd till min dator. Jag har en dataväska, men jag är ändå rädd att den ska repas, så jag tänkte skydda den lite extra!

Och eftersom jag antagligen kommer släpa runt på den lite överallt, så är det ju smart.

Måste ringa till Telia imorgon och fixa med Wlan eller vad det heter? Jag är verkligen helt lost när det gäller sånt där, men tydligen ska det funka att surfa på olika caféer & hotell och så?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du fått jobb i Oslo! :) Har också sökt men har inte hört nåt än ;/

2008-06-08 @ 14:59:30
URL: http://sofiaaheterjag.devote.se
Postat av: Emelie

Läskigt men spännande, och det kommer säkert bli hur kul som helst! Lycka till:)

2008-06-08 @ 18:36:45
URL: http://emelaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0