'Det är lätt att bli blödig och nostalgisk fast man bara bytt miljö'

Jag tog visst lite fel på vilket pass jag skulle ha imorgon. Trodde jag skulle ha städ, och därmed börja kl 9, men så var det icke, jag ska vara i frukosten och alltså börja halv 7. Dags att sova nu med andra ord.
Det har gått kanon idag alla fall, jobbat sammanlagt 10 timmar. Och att vara i köket är så mycket roligare än städ. Har vart i kjøkken hela eftermiddagen och kvällen nu med en norsk tjej i min ålder. Hur gullig som helst. Och imorrn jobbar jag med Jenny, en svensk tjej :) 

Midsommar i helgen också. Vet faktiskt inte om de firar det här? Men jag kom på att det blir den första midsommaren som jag inte spenderar med Emma, sen vi lärde känna varandra. Lite tråkigt, det har ju liksom blivit tradition;)

Och med dessa bilder säger jag; GODNATT!


Tog ett kort på mig själv i hissen i huset som jag bor i.


Såhär ser det ut utanför. De bygger ett till hus precis framför det jag bor i. Till vänster är min port. Men jag har mitt fönster ut mot gatan på andra sidan som tur är.


Fönstret med den röda ringen är mitt:D


Och här är gatan jag bor på. Framme i hörnet till vänster ligger Rimi, en matbutik och i hörnet till höger är det en grönsakshandel. Så jag har inte långt ifall jag upptäcker att smöret är slut... Spårvagnar finns det gott om också, det gäller att se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0