En vecka i Oslo

Uppe skapligt tidigt, kom hem sent i natt. Hade i alla fall jättekul, missade tyvärr de flesta artisterna, för vi kom dit rätt sent. Men det var trevligt folk och allt kändes helt okej. Även fast jag helst hade varit hemma och firat midsommar.

Idag är det exakt en vecka sedan jag kom hit! Det känns helt sjukt, dagarna har gått jättefort. Men det är väl för att jag mest har jobbat på min vakna tid. Sover bra gör jag också, trodde jag skulle ha svårt att sova på kvällarna, men jag somnar så fort jag har lagt mig.
Har vart ledig två dagar nu och då har jag hunnit tänka lite. Sakta men säkert börjar jag fatta att jag verkligen åkt till Norge. Det känns helt galet. Det känns också konstigt att jag klarat både körkort och student förra veckan. Jag hann liksom inte fira det ena förrns det var dags för det andra, då känns det inte riktigt verkligt.

Jaja, nu ska jag äta frukost och sen gå ut en sväng. Tror jag ska lämna tillbaka lite av grejerna jag har köpt, det var nog impulsköp det mesta.
Var föressten nere och checkade i brevlådan. Den ekar tomt. Dåligt tycker jag, men jag har nog glömt bort att ge adressen till de flesta. Vill ju ha ett litet brev eller vykort, eller varför inte lite godis i ett brev?;) Kan ju inte heller gärna skriva adressen här, då får jag allt för många beundrarbrev från okända personer haha. (Ironi)
Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Var med och medverka i en tävling där du har chans att vinna ett hänge till ditt smycke!

Tävlingen kan du hitta här: http://jsomijulia.blogg.se/2008/june/tavla-och-vinn-ett-snyggt-hange.html

och den avslutas den 1 juli!

Medverka nu :)

Mvh Julia

2008-06-21 @ 17:35:22
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0