Tjohoo...

..vilken rolig dag det har varit på jobbet! Eller ja, där kanske jag tog i lite. Men faktiskt så har jag bestämt mig för att vara glad och positiv, och då blir det mycket roligare. Sen är jag glad också, för jag är ledig i två dagar. Imorgon tänkte jag utforska staden ännu mer, långt ska jag gå!

Kvällen ska jag spendera tillsammans med Johnny Depp. Kan det bli bättre än så? Pirates of the caribbean 3 ska jag titta på. Det har slutat regna nu, har regnat i stort sett hela dagen, men nu är det uppehåll, så jag kanske borde besöka en affär och köpa mig något fredagsgott?

Och igårkväll hade jag svårt att somna. Det åskade och blixtrade och dundrade. Det slog ner i en bil på gatan utanför så larmet gick igång och vi fick strömavbrott. Ösregn var det också.
Annars är allt frid och fröjd, har bestämt mig för att inte bry mig om en viss sak, ni är sorgliga båda två!

Nu står lite matlagning på schemat, undra vad jag kan knåpa ihop idag? :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Shibby

Sitter och klickar runt lite på mer-trafik och kom till din sida så ville bara säga hoppas du får en trevlig lördag :)



du är även välkommen att titta in i min blogg ;)



/Shibby

2008-06-28 @ 09:29:56
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0