Shopping på barnavdelningen

Åh vad skönt det är att vara ledig. Vill inte jobba imorrn.. Men jag måste ju det om jag ska ha råd med allt jag handlar haha!
Har varit ute hela dagen idag igen. Först så tog jag en promenad på en gata här precis utanför, fanns lite affärer och parker att titta på. Sen när jag gått en bra stund skulle jag kolla på kartan ifall jag kunde ta någon annan väg tillbaka. Men det kunde jag inte, för jag hade gått utanför kartans gränser! Haha!
På hotellet sa de att jag gärna får låna gymmet, men jag tror banne mig inte det behövs, jag går flera timmar om dagen! De har även sagt att jag får låna tvättmaskinen, jag får äta mig proppmätt, ja, jag får ju nästan praktiskt taget flytta in på hotellet. Eller nej, det enda jag inte får är en säng. De ska hyras ut..

Åh, nu är det någon som blåser såpbubblor utanför mitt fönster:D Gulligt.


Klänning från MQ, fått av mamma, och så en fläta i luggen och lite smycken till det.


Det är fin ryggurringning på den!


O så en bild till då.


Mjölkchoklad-hus!


Provade de mest söta skor på Skopunktens barnavdelning! Så himla fint med stjärnor. Galet bara att jag kunde tröka ner mina fötter i ett par 35:or! Hur små fötter har jag egentligen?


En galleria.


Ett par skor till. Från Din sko. Läcker färg! Me like.


Och titta på denna söta tunikan från H&M! Med körsbär på! Åh vill ha, vill ha, vill ha. Kanske köper imorgon.


Och här blev det tokigt igen, det är nämligen ingen tunika, det är en barnklänning i storlek 128 för 7-8åringar! Kan medge att den satt rätt så tight, men åh så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0