'Dimman drar förbi, för en välkommen vår'

Tråkig dag i skolan. Men vad gör man inte för betygen. Nu är det liksom bara fyra veckor kvar, så det är bara att ligga i!

Efter skolan blev det en svängis på stan med Lina :) Hon hittade ett mycket fint plagg. Jag har nämligen ett precis likadant!

Sen hem och äta lite, det blev tacopaj. Storasyster kom förbi en sväng, pratade om min studentfest och mitt sommarjobb.
Och för varje minut som går så känns det bättre och bättre att lämna det här bakom mig! Vissa kommer jag sakna mer än andra. Men det känns så rätt.

Och så upp till stan igen (så nu är jag väldigt trött på att gå på stan) för att hämta lite presenter på Kicks värda 200 kr. Hudkrämer, foundation, parfym m.m. 
 

Jag på medeltidsmarknaden i Söndags.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin, sommrig bild!

2008-05-17 @ 08:59:37
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0