'Jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du'

Lång rubrik va? Nu sitter jag och råpluggar till spanskaprovet jag har imorrnbitti. Det är supertråkigt, därför tar jag en liten paus då och då. Plus lite glass och annat gott som lite belöning. Visst pluggar man bättre om man har något gott att tugga på?

Det var kul att träffa bror igen, efter två månader. Han var sig lik, bara brunare. Och grönare. Militärkläder.. Måste bli varmt att springa runt i den där munderingen i värmen där nere i Kosovo..


Idag hade jag inte en gnutta smink. Skönt.

Kommentarer
Postat av: lina

Ja den var god men den var inte min utan addes kompis som köpt den på en kryssning.

2008-05-28 @ 16:31:45
URL: http://linalindeborg.blogg.se/
Postat av: josefin

Sv: kna förstå det, det var riktigt skönt att åka ut en vecka så:)

2008-05-28 @ 16:43:03
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0