'This girl will always find her way'

Jag har storstädat hela mitt rum! Ja jag är duktig. Nu är det rent och snyggt. Alla grejer ligger där de ska, dammtussarna på golvet är borta och sängen är nybäddad.

Och så hann jag ner till turistbyrån en sväng. Pratade en liten stund med dem, de var glada att se mig och undrade hur de skulle klara sig utan mig. Men de klarar sig finfint tror jag:) Lotta var inte där, men pratade en snabbis med henne i telefon. Hon sa att hela Upplevelse Motala skulle gå under utan mig. Vi får verkligen hoppas att det inte blir så!

Det enda som inte blev av idag var slingningen av mitt hår. Däremot fick jag en annan sak avklarad och jag är så glad! Nästan så glad att jag blir rädd&nervös. Men det ska gå bra och jag är oerhört stolt över mig själv!


Alla mina väskor i en stor hög på golvet.


Efteråt!

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: :D tack ^^

2008-05-15 @ 21:05:14
URL: http://photobynene.blogg.se/
Postat av: Oda

Så mange kule vesker!

2008-05-15 @ 23:58:16
URL: http://www.bareoda.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0