'Cause I need time'

Det har minst sagt varit ett par händelserika dagar den senaste veckan. Var sjukskriven två dagar för ryggen, jobbade på fredagen då jag lämnade över dagens kunder till tjejen som ska ta över efter mig.
Var ledig fredagsnatten (för en gångs skull!), så det blev party hos mig med Emma, Hanna och tre grabbar som Hanna kände. Mycket trevligt må jag säga. Dock blev inte kvällen lång då det var ganska folktomt ute.
Sedan jobbade jag lördagnatten och fy helvete vilken natt det var. Första sommarharrys och folk till förbannelse. Skar mig på brödkniven hela tre gånger, brände mig på ugnen och klämde mig i lådor. Kände verkligen att jag var på topp.

Och idag skulle jag fortsätta överlämna kunder till den nya tjejen, men hon hade blivit sjuk, så jag skulle få göra dagens jobb själv. Men det gick jag inte med på, då anledningen till att jag sjukskrev mig förra veckan var just därför att jag inte klarar av att jobba med värken i ryggen.
Så nu har jag fått sitta i telefon med sjuksköterskor, läkare och sjukgymnaster..

Men fick nyss glädjande mail, nämligen schemat för sommaren! Kommer att jobba på turistyrån i hamnen och turistbyrån i Varamon! Jäklar vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0