Glad påsk!

Färgar just i denna stund håret på mamma. Hoppas det blir bra så att hon kan visa sig ute sen. Vi tänkte nämligen gå och ta en glass någonstans.
Skönt att vara ledig idag. Börjar 21.00 ikväll och jobbar till 05.00. Och likadant imorgon. Härlig påsk. Men så är jag ledig på måndag igen alla fall. Alltid något.
Fick ett komiskt mail nyss. Tur att man inte är lättskrämd. Jag känner att det var så jävla rätt när jag sa upp mig!

Igår kom tjejerna till mig och vi grillade korv! Årets första grillning:) Det var mysigt, även fast vi satt i skuggan vid garagen;)
Annars har det inte hänt så mycket spännande, jobbar och sliter för jämnan tycker jag.. Blir ändring på det snart, wihoo! Jobba kommer jag att göra, men slitet är det slut på. Min rygg kommer att tacka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0