Julafton om en vecka!

Maaah! Kroppen värker! Har vart på gymmet idag för första gången i mitt liv haha. Körde ett bodypumppass och poweryoga eller vad det nu hette. Lagom kul imorgon när man säkert har skapligt med träningsvärk. Men roligt var det:)

Jobbade i tisdags igen, gött det. Och snö har det kommit också! Det var väl på tiden! Dock lite för kallt för min smak, 7 minus är väl lite väl mycket. Men man ska väl inte klaga, kunde ju vart ännu kallare. Har även satt upp och pyntat min gran! Och nya kissebäsen har redan varit nästan ända uppe vid stjärnan. Toksöt. De börjar komma överens mer och mer, så det känns ju bra.

Annars så är det mycket som snurrar i huvudet nu.. Många saker som ska tänkas igenom ordentligt och jag känner mig skapligt stressad. Men det är väl så att man måste våga för att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0