'You're the meaning in my life, you're the inspiration. You bring feeling to my life, you're the inspiration'

Det blev en välbehövd semesterweekend i Stockholm. Känner att jag kom hem med nya krafter, trots att jag hittade ett brev i brevlådan när jag kom hem med ännu ett jävligt besked. Anyway, man får tänka så att det finns de som har det ännu värre.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingens program Ung möjlighet. Jävla larv tycker jag, men hoppas att det är något positivt alla fall.

Och på torsdag bär det av in till Linköping med Emma, det är dags för WINNERBÄCK!!

Glömde att skriva här för två veckor sen (tror jag) att jag sa till Emma när hon var här en fredag och vi tittade på Idol och Erik och Reza hängde löst, att jag lovade att slänga ut tv;n om Erik åkte ut och Emma satt och hoppades att han skulle åka ut just för att se mig slänga ut den 25 år gamla tv;n. Men nu säger jag såhär; Vinner inte Erik Idol, då ryker tv;n!! Och med tanke på min ekonomi blir jag alltså då tv-lös, men vinner inte Erik är det något som inte stämmer, så jag vågar lova det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0