'Can't read my, can't read my, no he can't read on my poker face'

Idag har jag varit ledig HELA dagen! Det kände jag mig förtjänt av. Men inte betydde det vila inte, nej jag och mamma for in till Linköping och IKEA. Så nu har jag handlat på mig en massa fint till min söta lilla etta:) Det kommer bli sååå snyggt! På torsdag kväll får jag nyckeln. Jobbar tyvärr ganska mycket både torsdag och fredag, och så är det min helg att jobba natt på Med eller utan. Men Lenitha är snäll och jobbar min lördag och så ska jag se om jag kan hitta någon snäll själ som vill jobba på fredag. För 10 till 17 fredag, lördag och söndag ska jag vara på turistbyrån så jag får min Motalaguideutbildning!
Så de få timmar som blir över kommer att gå åt till att fara med flyttkartonger;) Det kommer bli så jäkla kul med eget place!

Men nu är det sova som står på schemat, jobbar två timmar imorgon och sen ska jag på hurtig promenad med sötisEmma, som jag förövrigt färgade håret på för en liten stund sedan. Så fin blev hon:)

Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0