'I wanna hold 'em like they do in Texas, please'

Det har varit ett par hektiska dagar. Har packat en del och jobbat massor både på Med eller utan och på Hemresurs. Svårt att ställa om sig från att ha jobbat 21-05 på fredag och lördag till att upp och hoppa och börja jobba kl 8 på måndag morgon igen. Men det funkar ett tag i alla fall.
I måndags var det personalmöte med Hemresurs och ikväll är det personalmöte och FEST på Med eller utan:)
Imorse var jag på Team Sportia och nu ska jag in till Vadstena och jobba. Sen i eftermiddag jobbar jag på Med eller utan.

Igår var jag och Emma och simmade igen. Lika mycket folk som förra tisdagen vi var och simmade. Det är så man nästan drunknar av alla svallvågor;)


Så nu har jag ätit risifrutti och ska snart brumma iväg in till Vadstena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0