'Cause in your eyes I'd like to stay'

Känner att jag har varit jätteduktig idag. Lina och jag tog en promenad till simhallen och simmade ett par längder. Sen promenerade vi hem till henne. Där var jag lite nyttigare än henne och åt frukt medans hon åt kebab;) Elin var där också, så vi satt och pratade massa roliga minnen. Mest om högstadiet och "Degerön-tiden". Fasen vilka roliga tider det var!

Och så gick jag och mamma en kvällspromenad på en och en halv timme!
Imorgon ska jag till turistbyrån och se vad de har att säga om framtiden och eventuellt jobb för min del:) Och så ska jag kolla upp lite planer inför mitt 20årsfirande! Bara lite mer än en månad kvar.. 20årskris på ingång? Haha.

I fredags satt jag och pysslade lite. Det resulterade i detta linne! Det tog ett jäkla tag att limma på alla stenar, men fint blev det;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju sketasnyggt! Hittat bågra nitar då?

2009-01-27 @ 11:50:43
URL: http://fridavictoria.blogspot.com
Postat av: Karolina

Snyggt som fan! Vart hittade du stenarna ?

2009-02-02 @ 18:09:41
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Nice linne, niceigare tjej!

2009-02-02 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0