I saw a celebrity

Var i Linköping en sväng idag igen. Handlade lite småsaker och sprang rakt i armarna på en speciell person..

Skulle köpa Winnerbäcks nya dvd tänkte jag, men den var slut idag igen, så jag bokade en film som de lägger undan åt mig när de får nästa leverans. Så jag och pappa går ut från skivaffären och han frågar mig vad jag gjorde vid kassan eftersom det tog så lång tid. Så jag sa att jag hade bokat Winnerbäcks nya dvd, så att jag äntligen kan köpa den. Och precis i det ögonblicket tittar jag upp på killen som jag möter på trottoaren och jag tycker att han tittar så konstigt på mig. Sen på en hundradels sekund har han gått förbi och DÅ inser jag vem det var jag precis mötte.
Det var Lars Winnerbäck i egen hög person!

Jag bara stannade på trottoaren och tittade efter honom med munnen på vid gavel. Jag trodde inte mina ögon. Men han var det i alla fall! Synd att det tog sån tid för mig att fatta vad som precis hade hänt, annars hade jag hoppat på honom och frågat efter autograf ;)


Såhär såg han ut, med grå luvtröja ;)
Bild härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0