'Put on your brake lights, you're in the city of wonder'

Den här dagen har varit kanonbra. Förutom att jag inte har ätit nått annat än kladdkaka, chips och choklad.. Mindre bra. Men jag har både promenerat och simmat, så det är väl inte hela världen.
Jag har i alla fall fått ännu ett extrajobb! Börjar troligtvis redan nästa vecka:) Och så har jag varit på min allra första lägenhetsvisning! (I'm in love!) Så vi får väl se hur framtiden artar sig, men just nu ser det ju väldigt ljust ut och jag är glad glad glad! Det är annat än för några veckor sen det.

Så imorgon ska jag och mamma uträtta lite ärenden. Storasyster fyller år imorgon och storebror fyllde år förra veckan så de ska firas på söndag! Och så jobbar jag natt hela helgen på Med eller utan. Fullspäckat med andra ord=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul du tildeman, vart, hur är det andra extrajobbet? Lägenheten du skrev om eller?:)

2009-01-30 @ 08:44:46
URL: http://fridavictoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0