15 juli

Sitter i turistbyrån i Varamon. Regnet vräker ner utanför och åskan mullrar sådär trevligt. Inte. För det första hoppas jag att strömmen inte går här, det kan bli rätt segt att jobba vidare då. För det andra hoppas jag att regnet har slutat till klockan 6 när jag slutar, så jag slipper cykla hem och bli dränkt katt.
Idag har vi haft besöksrekord här, och ja, jag är sarkastisk. Fem personer på två och en halv timme. Men jag försöker roa mig med Martina Haags bok "Martina-koden". Härligt rolig bok. Och mellan kapitlen kollar jag lite möjligheter för hösten. Boende, jobb och sånt där.
Oj, vad roligt det är att titta ut på alla människor som springer förvirrat runt till bilar och cyklar medans de blir dyngsura haha. Skadeglädje när den är som bäst.
Men som sagt, hoppas det slutar regna när jag ska hem, ska nämligen ta en omväg förbi Pressbyrån och hämta mina skor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0