30 juni

Jaa, här sitter jag då, halv 1 och äter mat. Blev lite hungrig av promenaden med Lina ikväll haha. Jobbat hela dagen idag, inget kul att vara inne när det är fint väder ute. Men jag har roliga arbetskamrater så det höjer ju stämningen lite;)
Förra veckan var jag i Varamon VARJE dag! Nu i helgen var jag en sväng med Lina och en sväng med Nelly. Plus att jag jobbade hela nätterna, så jag var ganska så seg på stranden haha. Men niceig färg har man fått alla fall.
Imorrn är jag ledig, så troligtvis blir det Varamon igen, bara vädret håller i sig.
Nu är jag jäkligt trött, så det blir att krypa ner i sängen. Även fast jag är litelite sugen på måndagsklubben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0