7 juli

Aah vad hungrig jag är! Tre timmar kvar på jobbet, sen ska jag åka och köpa bakismat! Pizza blir det nog. Ska beställa från onlinepizza.se haha.
Kvällen igår var riktigt rolig. Jag och Hanna förade lite hos mig och sen bar det av till Måndagsklubben. Jättemycket folk var det där, trots vädret. Och både Hanna och jag sa att vi skulle ta det lugnt och bara dricka litegrann. Jo tjena.

Har jobbat i snart en och en halv timme och det har varit hela fyra personer här! Varav två skulle lämna broschyrer.. Men jag fick i alla fall ett samtal från Helena nyss, After work med turistbyrån nästa fredag:) Det lär bli roligt. Och så får vi se om det blir onsdagsklubben imorrn med tjejerna som planerat? Haha jag får snart ta och lugna ner mig lite med festandet;) Men det är ju faktiskt sommar. Åh vad roligt det skulle va att fixa ihop en sommarfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0