'Bang bang, we're beautiful and dirty rich'

Idag var jag och mamma en sväng på stan. Hittade en hel del fint på rean, men jag var duktig och köpte INGENTING. Sparar mig till Stockholm imorgon.

Dock är jag, trots allt festande de senaste veckorna, väldigt sugen på måndagsklubben. Men jag skulle inte orka en heldag i Stockholm bakis. Vi får se hur det blir med onsdagsklubben, men på fredag blir det ju alla fall fest med tjejerna från turistbyrån, och på lördag är det möjligt att det blir partaj med Med eller utan tjejerna! Så jag kan ju faktiskt ta och vara nykter idag;) Haha usch jag låter ju som världens alcoholic.. Men det har varit så många roliga fester det senaste så man vill bara ha mer :D

Nu ska jag plocka iordning lite här och sen krypa till kojs. Ska gå upp halv 6..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0