'All we’ve ever wanted'

Nu har det gått en hel vecka igen och jag har inte skrivit något här. Dåligt.
Förra lördagen spenderades hemma hos Jonna, i hennes jättemysiga lägenhet med henne, Emma, Sarah och lilla sötisUllis :)

I söndags blev det farsdagsmiddag hos Essan och morfar, alltid lika trevligt. Och i måndags bar det av till veterinären med Stella på en vanlig rutinkontroll som visade att hon hade urinvägsinfektion, stackars lilla snuttan. Så hon fick en spruta i nacken och penicillin i 10 dar, två tabletter om dan. Jag fruktade för att ge henne tablett varje morgon och kväll, men det gick smidigt. Roligast var i tisdagskväll när jag slängde ner tabletten i halsen på henne när hon gäspade! Men i onsdags kväll provade jag en annan metod. Jag lät henne helt enkelt nosa på tabletten. Och tuggatuggatugga så var medicinen i magen! Hahah! Så den metoden har funkat hur bra som helst hittills.

I torsdags blev det lunch på Ströget, eller ja, Frida och Emma lunchade:) Sen kom Sofie med och vi tog en sväng runt på stan.
Och igår blev det fredagsmys med mamma och Nelly, mycket trevlig tradition har det blivit! Idol då som vanligt, och sen en jättemysig kärleksfilm.
Gårdagen blev också ganska turbulent måste jag säga, tråkigt brev i brevlådan. Först var jag riktigt ledsen, sen bestämde jag mig helt enkelt att det hjälper inte att bli ledsen, man måste göra någonting åt det. Man måste ju tänka positivt! Så på något vänster ska det väl lösa sig..

Ikväll bär det i alla fall av till Jonna igen med brudsen!


Jag kollade på lite Gotlandsbilder nyss, och förutom att jag saknar sommaren äckligt mycket så tyckte jag detta var roligt; jag och mamma har precis samma stil när vi vänder oss om haha! Både benen och armarna är i samma position;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0