'Vad du än gör ta inga råd från mig, jag vet, de fungerar inge bra'

Ännu en fredagsmyskväll med mamma och Idol. Hur bra som helst. Nelly svek oss dock ikväll och stack iväg med en kompis istället. Dålig stil tycker jag;) Men något som känns kanon är 200grams marabouchokladkakan som ligger tryggt i min mage just nu!

Annars har magen mått förvånadsvärt bra nu i tre dagar. Blev väl lite skrämd i onsdags när jag var hos läkaren och tappades på blod (kändes det som alla fall haha) för att få reda på just varför magen krånglar. Men har ju varit väldigt noga med maten också, så vi får väl se hur det fortsätter.

Idag har jag uträttat hysteriskt mycket ärenden måste jag säga, känns mycket fint. Har varit på banken, försäkringskassan, skatteverket och arbetsförmedlingen för att fixa med lite saker. Och så har jag varit i kontakt med hotellet i Norge som jag jobbade på så att de skyndar på lite med papprena jag behöver.

Igår var jag en sväng i Linköping och handlade på mig lite julsaker, hoho, mys!
Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0