'How she add it up fanatic, and I think it's goin' down'

Gick upp vid 8 idag igen, hur mysigt som helst ju! Men idag blev det inte pannkaksfrukost. Men pannkakor har jag ätit idag ändå. Det blev pannkakslunch med Essan. Hon hade med sig sin goda rabarber- och morotssylt (låter konstigt, men är jättegott!) och jag stog för smeten (eller ja, mamma har gjort den). 

Städat har jag gjort också. Tänkte ta och dammsuga lite snabbt nu, för sen är det Greys anatomy och det får inte missas. O så måste man ju ha nått att smaska på till. Men vad.. Kanske gör lite våfflor;) Fruktsallad har jag också!

Imorgon ska jag göra bakad potatis med tonfiskröra:D Får se om jag får lite andra roliga saker gjorda också. På fredag jobbar jag en stund på turistbyrån. Nu ska jag gosa lite med kissen:)


Haha, nu efter dammsugningen var jag bara tvungen att lägga upp denna bild. Stella är riktigt rädd för dammsugaren och här har hon hittat perfekta gömstället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0