'Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick om du var på väg hit, eller härifrån'

Åh, jag längtar något fruktansvärt till december! Det är fleraflera år sedan som jag känner sån julkänsla som jag gör i år. Jag menar, christmas feeling redan i oktober. Men imorrn är det minsann november, så det är bara en månad kvar till första advent, första julen i min lägenhet, pynta massor, äta pepparkakor och julmust typ varje kväll (varför inte liksom?), baka, köpa julklappar, slå in julklappar o så en hemlis som händer i början på december som jag längtar massor till. För att inte tala om mellandagsrean sen hehe;)

Jaja, det är ju faktiskt en månad kvar till allt det där myset och jag har en hel del att ta tag i. Har försökt få tag i hotellet i Norge jag jobbade på förra sommaren, för att få lite papper ifyllda som sedan ska in till a-kassan. Hoppas att det går vägen. Konstigt nog är jag inte ett dugg orolig just nu, försöker bara tänka positivt.

Igår blev det fredagsmys med mamma och Nelly här hemma framför Idol. Jag blev skitlessen när Erika åkte ut. Tyckte hon har kämpat bra genom hela tävlingen och förtjänade att vara kvar.

Idag har jag vart med Essan på kyrkogården i Vadstena och la ett hjärta hos Rassmuss, sen åkte vi hem till kusinerna och tittade på de nya kattbebisarna. Åh, man vill ju bara smyga ner en i fickan och ta med hem!

Nu kommer mamma snart så ska vi gå kvällspromenaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0