Nej men hej igen!

Nej men om man skulle ta och börja skriva ett par rader här igen. Var ju ett tag sen sist.
Händer väl inte så mycket just nu, jobbar litegrann då och då, annars letar jag jobb och försöker sysselsätta mig så mycket som möjligt om dagarna.
Oftast blir det promenader. Idag traskade jag och mamma ner till Maxi och hem igen. Och nyss kom jag in från den dagliga kvällspromenaden, också den med mamma. Vi går 1,5-2 timmar varje kväll, inte dåligt va?!

 Igår fick jag världens städmani. Konstigt det där - ibland kan det ta hur lång tid som helst innan man orkar ta tag i någonting alls, och ibland städar man som en galning! Haha.
Bäddade rent med mitt nya påslakan också, skitmysigt! Kom ju nästan inte upp imorse.

För övrigt så är jag så galet festsugen, någon som vill partaja till helgen?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0