'And I'm always gonna want to blow your mind'

Har mått skit på jobbet idag, och det var först nu ikväll som jag kom på varför. Sockeravgiftning! Jag har inte ätit något socker överhuvudtaget sen i torsdags! Måste säga att jag tycker att jag är sjukt duktig, så sockerberoende som jag är. Har ätit nått sött varje dag så länge jag kan minnas. När man dessutom jobbar på ett café blir det lätt att man tar en bakelse när det är stressigt för att få upp blodsockret, eller att man tar en mjukglass med massamassa strössel på när man är uttråkad. Men jag har alltså stått emot i flera dagar och det är först idag jag känner av det.. Men jag har lovat mig själv att om jag klarar det till lördag så får jag köpa mig ett par skitfina skor! :) Sen kommer jag sätta upp delmål varje vecka och se hur länge jag klarar det haha;)

Lördagen var rätt okej på jobbet, inte så överdrivet stressigt. När vi slutade åkte jag och June och köpte öl/cider, och jaa, vi båda blev väl lite fullare än tänkt, men men, kul hade vi;) Kvällen slutade precis så som jag hade tänkt i alla fall och det var väl på tiden! Haha:P

Nej nu ska jag sussa, börjar tidigt imorgon, sen är jag ledig på torsdag, sköönt!

Kommentarer
Postat av: Petra Bjelke

Sockeravgiftning med cider? :P

2010-04-21 @ 05:46:54
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0