'Tonight, out on the street, out in the moonlight, and damnit this feels too right'

Jag blev inte sjuk! (Peppar, peppar). Det har varit ett par bra dagar med jobb, sol och mycket glass haha. Igår efter jobbet tog jag och June en glass i solen på en uteservering, vi satt barärmade och jag fick till och med lite färg på nosen! Helt underbart. Sen gav jag mig ut på jakt efter ett par solglasögon, det behövs verkligen. Så jag blev sur när jag hade finkammat varenda affär och inte hittat ett enda par som föll mig i smaken.. Typiskt. Men jag köpte ett par ballerinas istället. Tror jag ska inviga dem i helgen, enligt tidningen ska det nämligen bli snö här då;) Hahah, får verkligen hoppas att det inte blir så!

Imorgon är sista jobbdagen den här veckan! På lördag blir det förmodligen lite festligheter och resten av helgen kanske man kan hoppas på lite mys? Det ska i alla fall bli skönt att vara leeedig, speciellt på lördag.

Usch, dagarna har börjat gå för fort, det är inte allt för många veckor kvar tills jag åker hem.. Har fortfarande ingen hemlängtan! Hur ska det här gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0