'Try to close my eyes, as you walk away'

Helt okej jobbdag idag. Tiden gick rätt fort. Idag fick vi också schema för två veckor, brukar annars bara få en vecka framåt. Så det känns skönt att veta hur man jobbar nu när kontraktet med Jobzone har gått ut. Dock är jag rätt trött på det, hatar att jag blir så rastlös av att vara på ett och samma jobb för länge. Vill ha ett jobb där man gör OLIKA saker varje dag, blir så uttråkad av att det bara är samma rutiner hela tiden.. Men men, ett tag till står jag ut;)

Har väl lite hemlängtan. Tror jag. Jag är inte helt säker, för när jag tänker på att jag ska åka hem nångång i maj så får jag lite smått panik. Kommer sakna så många här. Men förmodligen är det inte sista gången jag är här.. :)

Sovmorgon imorrn, börjar halv 1. Ska försöka få tummen ur och städa lite. Jobbar lördag också, det är det värsta som finns! Man blir helt sönderstressad. Men nästa helg är jag faktiskt långledig (igen). Fredag, lördag och söndag! Sen i slutet av april blir det personalfest med, det kan nog bli kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0