'Please, don't ask me why, just kiss me this time'

Måste ju börja att berätta om personalfesten i lördags som blev sjukt lyckad! Vi började på Peppes pizza med pizzabuffé och alkoholhaltiga drycker för oss som hade åldern inne. Sen for vi vidare mot bowlinghallen och jag måste säga att det gick hyfsat bra för min del. Minns inte när jag bowlade sist, men länge sen var det. Fick första striken på andra försöket;) Spelade ett par timmar och det var riktigt trevligt! När vi var klara var tjejerna under 18 tyvärr tvugna att åka hem, och vi andra for vidare till en bar. Det blev en väldigt seg start för mig med tanke på att jag bara fick fyra timmars sömn mellan fredagen och lördagen och att jag även jobbade hela lördagen. Men efter ett par cider bestämde jag och June att vi nog trots allt inte skulle ta det så himla lugnt med drickandet, som vi först hade bestämt eftersom vi var ute med jobbet. Och vi blev nog inte fullast i alla fall;)
Så, det blev en hel del alkohol, karaoke (abba!! haha:P) och DANS! Massamassa dans! Har inte dansat så mycket nån gång! Det blev både pardans med en massa snurrar hit och dit och vanlig (och vild) dans till nyare musik:)
Har aldrig tidigare sett så mycket ungdomar på Hamnehagen som denna lördag, det var helt galet kul! Fick en ganska rolig komplimang också, det var en kille som började prata jättefort och otydligt med mig, så jag sa att jag inte förstod ett ord av vad han sa eftersom jag är från Sverige. Då sa han; ååhja. Det var därför! Så vackra tjejer finns inte här i Førde. Hahaha, sött:P Träffade en massa nya människor och hade det hur bra som helst, tror till och med att det kan ha varit den roligaste kvällen här hittills! Men sen vid halv 3 fick jag bråttom hem haha;)

Sen har jag funderat fram och tillbaka massor på ett datum som jag ska åka hem. Från början hade jag bestämt att åka hem någon gång mellan 10 och 13 maj men på grund av vissa omständigheter har jag nu bestämt att jag blir kvar längre. Börjar på turistbyrån 4 juni så nån gång innan det bör jag ju åka hem;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0