'Today's your day, I feel it. You paved the way, believe it'

Seriöst, sommaren 2010 kommer jag aldrig glömma, fyfan vad bra den har varit hittills! Allt känns så jävla fint, jag mår bättre än nånsin och jag vill aldrig att den ska ta slut!

Förra veckan spenderade jag och Frida en heldag i Örebro och faktiskt kom vi båda hem med massa fynd. Dock var vi inte dom enda i Örebro den dagen, kön till Ikeas restaurang ringlade långt ut bland lakan och hyllor, så efter mycket om och men gav vi upp och tog Max. Men den hamburgarn satt inte fint kan jag säga, eftersom vi blivit så hungriga att vi tryckt i oss massa godis och sen flötmat på det haha;) Hittade i alla fall min favoritherrparfym på Kicks, stog och sniffade ett bra tag haha!

Sen på fredagen blev det fest (ovanligt) som blev sjukt lyckad (massa bildbevis på det!). Att så mycket folk fick plats i min lilla etta haha;) Sen blev det efterfest (såklart) eller om man nu kan kalla det efterfest eftersom vi gick ut på krogen efteråt haha:P Jävligt bra kväll i alla fall.

Den här veckan har vart rätt lugn. Lite jobb, umgänge med syster och mys med söt.
Och igår blev det lite fest igen. Helt okej kväll med bra musik (jag och syster gick in fört rejält och sjöng för fulla muggar), massa kul folk ute och vaxning av herrben mitt i natten haha;)

Idag ska jag på mitt allra första bröllop, tror det blir riktigt mysigt, då det inte är nått kyrkbröllop:) Och imorrnbitti bär det av mot Gotland i en och en halv vecka, härligt med lite semester, samtidigt som det känns som att jag kommer missa en massa kul i Motala:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0