'Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now'

Nu, för typ 30 minuter sen, kom jag underfund med att man visst kunde se Melodifestivalen live på svt.se. Haha fan då, missade ju allt!
Bara för att jag skrev igår att jag somnar som ett barn på kvällarna så gjorde jag ju inte det igår.. Sista gången jag kollade på klockan var hon 4 och det var lagom kul att veta att klockan skulle ringa två timmar senare.. Men jag tog mig igenom dagen på jobbet ändå. Jag hatar lördagar, ALLA ska fika på lördagar. Det är säkert tre gånger så mycket folk som på vardagar. Men, det är ju en del av jobbet. Slapp i alla fall att stå i kassan, lagade all mat istället, bättre det.
När jag kom hem från jobbet hoppade jag in i duschen - och då gick brandlarmet! Slängde mig ut och virade in mig i handduk och velade mellan att springa ut i snön med enbart handduk eller att slänga på mig kläder och riskera att brinna inne. Tryggt att veta att jag valde det sistnämnda va? Hahah. Men det tystnade efter ett tag, så det var nog bara grannen som lagade mat.
Sjukt seg i huvudet, blir sängen tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0