'Romeo save me, I've been feeling so alone'

Har känt mig lite grinig i två dar nu, men det kan nog bero på att jag känner mig sönderstressad. Ska bli så jäkla gött att va långledig i helgen!
Igårkväll när jag kom hem efter jobbet ställde jag mig och diskade och sen storstädade jag i badrummet. Blev lite irriterad på en grej och kände att jag behövde få ut lite frustration, och vad är då bättre än att städa haha?
Och idag före jobbet stack jag ut på skurmoppsjakt. Blev en från Biltema för 100kr, bättre det än Coop's variant för 355kr!!! HAHA. För en moppjäkel!
Så jag moppade mitt rum och badrummet (det sistnämnda var MINST sagt nödvändigt). Och jisses vad rent det blev! Så nu är det lite fräschare.
Började jobba halv 1 och det har verkligen inte varit min dag idag. ALLT har gått fel. Eller så har det bara varit för att det har vart en massa bitterfittor inne som har gnällt på allt. Varma choklader som varit för söta, beställningar som blivit fel på grund av att de missat att säga vissa rätter de ville ha, mat som tagit slut osv. Baah.
Slutade halv 9 och när jag kom hem fortsatte jag med städningen - tog bort gångmattan i hallen (den satt fast i golvet så jag fick ligga och riva bort mattrester haha) och sopade och skurade golvet, skurade även golvet i köket. Kan nog va därför jag är så trött och stressad hela tiden med, får liksom göra allt..

På torsdag kväll blir det nog lite öl och kortspel med June och hennes kompisar, kan bli trevligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0