'A little small talk, a smile and baby I was stuck'

Kan väl börja med att skriva att gårkvällen blev ett minne för livet! Så jäkla lyckat! Vi började hemma hos en kompis till June med öl, cider och gitarrspelande män. Det var hur trevligt som helst, och det var precis som jag trodde, det var lättare att förstå språket efter några cider hahah! Hade ett par intressanta diskussioner och ögongodis att se på;) Vid 23-tiden gick jag och June mot stan där vi satte oss på en pub och blev bjudna på drinkar.
Sen kom Junes vänner dit och vi hade skitkul! Kvällen avslutades på ett ställe som liknade Harrys typ, med en massa dans (jag blev uppdragen på dansgolvet av en snygging, haha). Hade dessutom lovat mig själv att inte skicka fyllesms till en viss person, men det var faktiskt han som började haha.

I alla fall - en MYCKET lyckad kväll! Idag har jag tänkt att bara stanna i sängen med film och gottis. Kanske en liten promenad sen också.

På onsdag kommer Hanna hit och ska jobba, det kommer bli så himla roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0