'And here we go again, we know the start, we know the end'

Jag har varit riktigt hurtig på min lediga dag. Fixat norskt bankkonto, växlat pengar, fixat med en present, gått två ordentliga långpromenader och sprungit i affärer. Ändå har jag hunnit mysa i min (nya!) fleecedress (haha) med godis framför OC på datorn. Hittade alltså en fleecetröja och fleecebyxor på rea idag, hur mysigt är inte det? Haha:D
Dock har jag inte hittat nått annat kul i klädväg. Trots all rea. Men tur är väl det, ska väl kanske spara de sista slantarna jag har nu innan jag får lön.
Imorgon efter jobbet ska jag kika efter lite acrylfärger och sånt, känner mig väldans kreativ. Fick ju sådant i julklapp men det kunde jag ju inte släpa med mig.. Tror det kan bli rätt fint här med lite konstverk på väggarna.
Börjar 07.30 imorgon så det är väl dags att stänga av datorn nu och sova.

Det blir väääldigt många bilder på berg, jag vet, men det finns inte mycket annat att fota här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0