'Are you the hero of my dreams?'

Sovit väldigt gott i natt. Det är så varmt under täcket. Värre är det om en fot råkar sticka fram under täcket, då fryser den till is. Nästan alla fall. Har elementet på högsta värmen och proppen har inte gått på nästan ett dygn. Men det är kallt ändå, riktigt dåligt isolerat är det! Så jag får helt enkelt hoppas att kylan försvinner snart, vanligtvis är det mellan 5 plus och 3 minus här, men nu är det nog närmare 18 minus. På söndag ska det bara va 14 minus, wohoo, hoppas det fortsätter åt det hållet;)

Börjar halv 1 idag och slutar halv 9. Sen börjar jag halv 8 på lördag, så det blir bara att sova när jag kommer hem. Ska se om det går att titta på Let's dance på tv4play först bara!

Igår var jag ju ledig så jag tog en långpromenad för att försöka lära känna stan lite grann. Kollade upp lite jobb åt Hanna, här finns det jobb överallt! Sitter lappar i affärer och fönster och överallt! Inte som i Sverige precis;) Skulle va så kul om hon fick ett jobb och kom hit!:D
Sen blev det en sväng på stan, hittade tre jättefina ringar på H&M för 10kr/st, plus en jättegod bodylotion för halva priset haha! Sen provade jag en massa fina plagg på Vero Moda, bland annat en underbar klänning, men den fanns bara i M och var lite för stor. Hittade alla fall mitt favoritbröd i en mataffär, som jag jämt köpte när jag var i Oslo. Kostar bara 5,50 för en hel limpa! Haha:P

Nu ska jag äta frukost, sen ringa Tor på Jobzone och se om jag ska komma förbi med skattekortet innan jobbet. Ha det så bra alla där hemma!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0