'I don't know how, but suddenly I loose control'

Vad konstig den här dagen har kännts. Känns som jag har varit ledig hela dan. Vilket är märkligt, eftersom jag jobbat 07.30-15.30. Förmiddagen rusade förbi fort som bara den! Helt plötsligt var klockan halv 1 och jag tog lunch. Men från 1 till halv 4 var det seeegt. Fick i alla fall massor med beröm från chefen att jag gjorde fina mackor, vad glad jag blev! Har haft ansvar för att göra ALLA mackor i två dar nu, och det är inte lite mackor kan jag lova. Tar ungefär 5 timmar.

Efter jobbet gick jag hem och fixade lite och sen gick jag en sväng till stan och provade ut ett par byxor och skor i en sportaffär som jag ska ha på jobbet. Men la bara undan grejerna, ska ringa till chiiifen imorrn och fråga om det finns nån prisgräns haha, byxorna kostar 500kr och skorna 1500kr! Men han sa att jag skulle ta ett par riktigt bekväma skor, eftersom man står upp hela dagarna. Så får se.

Sen gick jag till H&M, bikbok och Cubus för att se vad jag ska spendera lönen på på fredag;) Nej vars, det blir bara lite smink och annat smått och gott! Hittade lite på Cubus nu som jag inte kunde låta bli; en svart redigt snygg kavaj, förr 399kr, nu 50kr!! Och tre par leggings för 10kr/st.
Och så skulle jag handla lite mat, men hittade inte brödet jag ville ha, så jag köpte bara kanelgifflar och gick hem och tryckte i mig dem haha.

Nu är nog Hanna framme i Oslo, hoppas det går bra för henne att hitta bussen:D Ska hämta henne vid 7 imorgonbitti, får se om Thomas orkar masa sig upp och skjutsa oss, annars får vi gå dom 150 metrarna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0