'Now, I can't behave, I feel it in my feet on the streets'

Fyyy vilken onyttig dag jag haft idag. Är sprickfärdig just nu. Till lunch på jobbet tog jag en club sandwich med maaaassa majonnäs, bacon, pommes och kyckling! Gott just då, mindre gott att må illa och ändå behöva jobba vidare. Sen fick jag med mig lite wienerbröd och bullar hem, som jag har tryckt i mig nu. Blir galen på mig själv, kunde ju inte ha ätit tills jag var mätt? Haha, näe, mosa in allt på en gång!
En sparade jag faktiskt, kanske blir frukost imorgon?;) Börjar halv 1 och slutar halv 9 imorrn. Segt, jag börjar hellre tidigt!

Men sen är jag ledig på onsdag, då ska jag fortsätta springa i affärer haha. Vill hitta ett par gardiner och en matta, sen är det nästan färdigfixat här. Köpte plastblommor (haha, jag tar bara död på riktiga blommor) och doftljus förut.
Beställde lite böcker igårkväll, från norska adlibris, som jag hoppas kommer i veckan. Carolina Gynnings bok bland annat. Och två böcker för att de var snygga, hahaha, hoppas innehållet är bra med! Kan ju tillägga att böckerna är på svenska:P

Idag har det varit riktigt varmt ute, 6 minus. Hahah kan inte minnas att jag nån gång förut har tyckt att 6 minus är varmt, men när man nu har haft 20 minus ett par dar så är helt plötsligt 6 minus rena rama sommaren;) Inne är det 23 grader och jag är typ överlycklig! Hyresvärden var här för en stund sen och installerade nytt brandlarm. Skönt det, litar inte riktigt på dessa element. Och tur är det väl att elen ingår i hyran, annars kunde det ha blivit dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0