'So take the photographs and still frames in your mind'

Är på bättringsvägen. Känns skönt. Det har regnat hela dagen och blivit en massa slask. Vill åtminstonde ha ett par minusgrader och lite lite snö. Idag har jag tvättat två maskiner, tagit två promenader X en timma, läst ut Carolina Gynnings bok Ego girl och blivit så sugen på att måla att jag äntligen stack och köpte lite konstnärsmaterial. Det resulterade i Paris by spring nu såhär på kvällskvisten. Vet inte om jag blev nöjd eller inte, slarvade lite eftersom jag är så otålig och vill få klart bilden fortast möjligt.


Lyssnade bland annat på Melissa Horn förut när jag var ute och promenerade. Texten i hennes låt 'En famn för mig' passade så väldigt bra idag.

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se. Jag drar mig sakta undan och solen följer med. Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är. Det regnade idag och det finns en mening med det. Jag tror att jag har valt nått som inte gör dig väl och om du inte saknar mig så har du dina skäl. Men älskling flyg till mig, jag vill att du ska se, att det regnade idag och tackar dig för det.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gud va duktig du är på att måla !!! Kram

2010-01-27 @ 23:29:56
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0