'Take me through the darkness to the break of the day'

Slog upp ögonlocken för någon timma sedan - kände efter.. NEJ inget bakis idag, gött:D Och märligt, med tanke på gårkvällens alkoholintag;)
Blev medbjuden av Petra och Moa, två svenska tjejer här i Førde, på tacos och party! Det var superkul, trots att jag var hur trött som helst. Jättetrevligt att lära känna lite folk!
Efter förfesten blev det Träskeverket. Jaa, fråga mig inte varför det heter så, men det är alla fall det hetaste utestället här haha.

Nu är jag ledig till tisdag 12.30, wiho. Idag ska jag och Hanna lyxa till det lite och äta tacos. Fast det blir nog kyckling istället för köttfärs. Alla som känner mig väl vet att jag är helt tokig i kyckling ;)

Nej, om man skulle ta sig i kragen och hoppa in i duschen och fräscha till sig lite då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0