'Velvet ropes and guitars, yeah 'cause you're my rockstar'

Köpte mig en termometer igår efter jobbet och fick en smärre chock när jag tittade på den igårkväll. 14 grader. Idag har det varit 12,5 grader.. INNE. I rummet jag inte använder är det 2 minus!! Haha sjukt! Men nu på kvällskvisten hittade jag ett till element som jag kopplade in. Väntade spänt några minuter på att säkringen skulle gå. Men det verkar funka! Nu är det 20 grader här inne! :D Men ärligt känner jag mig nästan lite febrig, inte alls van vid denna hetta! Haha.

Igår var helt klart den stressigaste dagen hittills. Alla skulle fika. Så jag var helt slut när jag kom hem. Köpte i alla fall med mig chips och choklad. I brevlådan väntade ett paket från mamma med godis, brev och ett par stickade tossor från Essan!

Tog en långprommis förut, hittade Plantagen (eller ja, Plantasjen, haha), Biltema och Jysk, men det var ju stängt idag. Dit ska jag en sväng imorrn och titta om jag hittar lite fint så det blir lite hemtrevligt här, börjar inte jobba förrns 2. Till Nordea måste jag också, och öppna ett bankkonto, så jag kan få lite lön:D

Nu när värmen börjar ordna sig känns det helt klart bättre. Har ingen hemlängtan alls! Dessutom är det skönt att åka iväg, då vet man vilka som betyder något där hemma.
Och för er som vill hälsa på: Tåg Motala-Oslo (6 timmar) kostar mellan 150-400kr. Flyg Oslo-Førde (55 min) kostar mellan 395-600kr. Gratis boende får ni här, så kom kom kom:D Ring mig på 004799864264 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0