'It's in your hands now, hanging on to the hopeful words'

Nu var det ett tag sen igen, men blir ju lätt så när det är sommar och jobb! De senaste veckorna har varit hur bra som helst och nu börjar jag istället känna lite panik för att åka tillbaka till Norge i höst, jag vill ha sommar och Motala hela hela tiden! Vädret går ju verkligen inte att klaga på heller, älskar det! Har inga problem med denna hetta, förutom när man jobbar och det är varmare inne än ute.  

Mamma och jag hade i alla fall ett par underbara dagar i Oslo för två veckor sen. Jättefint väder och massa reashopping:)
Utöver det har det varit lite fester när det inte varit jobb, och riktigt lyckade sådana också, älskar alla sommarfester:) Bland annat en i lördags, där vi började på min balkong med förfest. Sen blev det krogen i typ 10 minuter, sen efterfest!:)
Och i måndags var det förfest hos mig igen, sju tjejer klämde ihop sig på min balkong haha! Sen blev det måndagsklubben, massa dans och massa trevligt folk!

Och just nu sitter jag och jobbar i turistbyrån i Varamon, och när jag slutat blir det att grilla i solen! Älskade sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0