'This free fall, oh, got me so, oh, kiss me all night, don't ever let me go'

Imorgon är det en vecka sen jag lämnade Norge och det känns fortfarande inte helt okej. Det känns säkert bättre om några veckor när jag kommer in i vardagen.
Fick lite trevligt besök sista kvällen och så kom June till flygbussen och vinkade av mig:) Resan gick bra, förutom att jag råkade ha en gaffel i handbagaget, den fick jag slänga haha:P Kom hem till Motala sent på kvällen och det kändes riktigt märkligt måste jag säga.

Sen har några soliga dagar spenderats i Stockholm med mamma, mysigt! Och idag har jag äntligen fått lite ordning här hemma. Städat och grejat. Och balkongen har skrubbats för att bli sommarfin, där ute kommer jag nog bo i sommar:) Blir jättefint när allt är klart! Har även hunnit med ännu ett läkarbesök, men fortfarande inga svar. Jobbigt det där.. Så har varit ganska känslosam och låg idag, av flera anledningar.

Snart ska jag krypa ner i sängen, imorgon börjar jag på turistbyrån för säsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0