'Memories seem like so long ago, time always kills the pain'

Sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan börja jobba. Jobbar till 18 idag och halv 9 till halv 5 imorrn. Sen är jag ledig till nästa tisdag, och det ska väl bli skönt med tanke på att chefen har sagt att det kommer bli sjukt stressigt de här dagarna innan påsk. 
Gick upp 7 imorse för att hjälpa syster till flygbussen, så nu är jag ensam här igen och det känns precis lika vemodigt som jag hade väntat mig. Har till och med sovit riktigt dåligt inatt på grund av det.. Men jag får stå ut till sommaren, tror att det blir bättre om några dar när man har vant sig igen. Det tråkiga är ju att jag är långledig snart, men får väl försöka hitta på saker att göra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0