'There's no halo 'round my head'

Inte hunnit skriva något här, har haft fullt upp sen i söndags. Det blev en stressig dag minsann, men det mesta hann jag med. Lyckades också fastna med bilen i isen på gatan hos mormor, väldigt lyckat haha! Syster och mormors man fick knuffa på, men det tog 20min innan jag kom loss;) Skitvolvo säger jag. Sen på måndag morgon började den sega resan tillbaka. Det värsta är ju väntetiderna mellan tågen och sånt. Men det gick bra, tågresan mellan Hallsberg och Oslo är så härlig, flera timmar att bara lyssna på musik, äta och bläddra i tidningar haha:P Väl i Oslo tog vi tåget ut till Gardermoen. Vad stort det är! Det är faktiskt större än Arlanda. Vi checkade in och kom igenom säkerhetskontrollen och efter att ha gått i en evighet (haha, stort som sagt!) kom vi fram till vår gate. Såg en Motalabo som jobbade där, ibland är världen bra liten. Det roliga är väl att flygsällskapet vi åkte med säger att de har europas mest punktliga flygbolag.. Haha, jag har flygit två gånger i mitt liv och med just detta flygsällskap. Första gången 50 min försenat, andra gången 30 min försenat;) Men vi kom fram tillslut alla fall. Kan ju också tillägga att det var läskigare att flyga denna gång, när man såg hur små husen och vägarna var där nere! Sist jag flög var det ju bäcksvart.. Men jag kan ändå inte låta bli att titta ut haha:P Fick ett par bra bilder också! Igår och idag har jag jobbat hela dagarna. Har också vart med syster litegrann för att söka jobb till henne. Och för att kolla eventuella jobb till mig med, vet ju fortfarande inte riktigt hur saker och ting blir, men har endel idéer och tankar kring det :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Arlanda är mycket större än gardermoen så du vet :P

2010-03-18 @ 08:26:41
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: ullis

är inte gardermoen rätt litet? :P

2010-03-20 @ 08:03:09
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0